Älskar - Älskar inte

Äntligen fick vi prata, jag vet jag har knäpp
men jag hoppas att du kan se igenom det och se på mig som den du en gång lärde känna och som du blev nära vän med. Kanske min ursäkt för vad jag gjorde inte var tillräckligt stark men kan du se att jag var sårad? Kan du se det från min sida? Jag var desperat jag tänkte att nu får det bära eller brista för att jag orkar inte mer.

Det brast mellan oss, men inte det kan hindra vår kemi mellan oss och sakta dras vi mot varandra igen.

Jag hatar att du lägger ord min mun och att du ser igenom mig, men det är också därför jag älskar dig för att du vet hur jag tänker.


Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sv: jag vet !! Jag var brun innan, ALLT FÖRSVANn :(

2009-08-03 @ 18:57:39
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0