Arg

Jag blir så arg ibland när någon provocerar mig, och det är precis vad som hänt av en person jag tyckte välidgt mycket om, Personen ifråga har jag kan man säga ett speciellt förjållande till. Vi var först väldigt bra vänner och sen hände det att vi fick känslor för varandra vilket ledde till både det ena och det andra dock hade jag pojkvän. Så det blev inte så väldigt mycket...Men resultatet blev att vi sårade varandra mycket fram och tillbaka. Jag e singel nu, men det vet han inte om för att jag får aldrig chansen att prata med honom om det..
Ivarje fall så träffade jag honom för 2 veckor sen då vi kysste varandra. Men nu när vi träffade i lördags total ignorerade han mig och gjorde sig verkligen bemärkt til mig hur mycket han inte ville prata med mig eller vara i närheten. Han blir så när han e med sina "coola" polare. Han beter sig som en j-la fjortis och jag blir så förbannad på honom!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0