ja ja

Börjar dagen med att tåget är försenat!!!!!!! och bara 20 min och då får man ingen gratis biljett!!!!  =(=(
I varje fall hade jag en bra dag igår efter jobbet då jag först gick och tränade härlig styrka och la på vikter =) . Efter det så gick jag hem till mina föräldrar och letade musik på mtv. Deras egna shower spelar sjukt bra musik och du kan hitta många okända band som knappt existerar på Youtube. Varje fall så hittade lite spännade musik som jag ska lyssna igenom den kommande veckan!

Idag kanske jag ska gå på bio-Sommar med Göran, den ska vara väldigt rolig..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Den filmen vill jag också se!

Kanske skulle försöka få med mig gubben på den i kväll...

2009-08-04 @ 10:21:18
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jag gilalr det massor. Stilrent och inte massa krångel :p

2009-08-04 @ 10:24:50
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0