Markus+Anna+BobHund=Sant

Gud vilken vild festival helg det har varit!!!!
I lördags så var jag och såg Markus Krunegård han var som vanligt helt underbar!! vampyr är bäst!!!
Sen festade jag ju hela natten typ..
Söndag så var jag och kollade på lägenheter!.. Och jag måste säga att jag är kär!!!! i en underbar lägenhet med en underbar gård!!.. Jag vill flytta in redan imorgon!! Men måste fixa tapeterna först dock.. Har försökt att ringa min bank dam, men nej.. Men försöker sen igen..
I varje fall så såg jag Anna Ternheim på kvällen shit vad hon e sjukt bra!!! Sen såg vi också Bob Hund och dom äger live!!!!
Nu e jag i varje fall trött, ska se johnussi senare ikväll och Anna Jærvinen.. Det blirkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0