Nu händer det grejer..

Jag ska boka möte med banken nu så att vi träffas klockan 2 och jag har mina föräldrar med i deras bank!! Jag kommer ju garanterat att få låna då.. =) Andra saken som gör mig glad är att lägenheten fortfarande är förhållandeviss billig! Den har bara gått upp 10000 efter att jag pratat med mäklaren igår ! Hoppas hoppas att den inte går upp mycket mer!

Nästa sak bra sak är att jag pratade med min sambo igår om att flytta isär och han visade sig ta det väldigt lugnt med det.. Han kände också att han behövde en spark i baken och behövde vakna upp. Ni kan tro att jag var nervös, men jag klarade det och det kändes såå skönt efteråt! Men vi pratade om att flytta isär och ta en paus, men vi kommer väl fortfarande att hålla kontakten.. eller?

Länge leve ärligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0