Situation Nu

Jenny ringde mig imorse det var härligt att prata med henne! Nu känner jag mig inte så ensam infor flytten när jag har ¨mina vänner så när mig och som stöttar mig. Det känns lite jobbigt att man måste vara stark hela tiden måste se in framtiden hela tiden, därför är det så skönt när en som Jenny rniger och verkligen pushar en och då vet man att det kommer att gå! Tack! Eller när man går in på Fejjan så är det så många som "gillar" det och skriver kommentarer i fältet det bli man glad av! Jag säger inte att gräset är grönare på andra sidan utan att jag behöver inspiration! Annars kommer jag att bli alltför deprimerad.

Jag längtar verkligen att få flytta in i min 20 tals lägenhet. Det kommer att bli så mysigt.. jag önskade att tiden kunde gå lite snabbare.

Och du, jag har tänkt på dig hela dagen det känns lite extra mycket idag kanske därför jag är lite nere..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0