Filmrecension igen!

Hunting in Conneticut. (Skräck)


Filmen handlar om en familj där den cancersjuka sonen får chemo-terapi. Detta gör han väldigt dålig och familjen beslutar sig för att flytta närmare sjukhuset under tiden sonen får behandling. Huset dom flyttar in i visar sig senare vara en gammal begravningsbyrå och för denna sonen som är halvt döende så börjar det hända obehagliga saker. När dom senare upptäcker i en gammal tidning att det saknar en massa kroppar i kistorna från denna begravningsbyrå så börjar jakten på att rentvå dessa själar från dom förlorade kropparna.


Filmen får 4 ****


Filmen var väldigt läskig och jag fick hålla hårt i min pojkväns hand när jag såg den. Jag tycker den är välgjord och det händer saker igenom hela filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0