ântligen!

Vi var i lördags på fest hemma hos micke. Det var jätte trevligt och vi träffade en del gamla vänner. Jag var där tillsammans med Sofia och Malin. När Vi sen bestämde oss för att gå till Debaser så gick Sofia hem för att hon VÄGRAR möllan. I varje fall så när Malin och jag står i kö så ringer Michelle och när hon så kommer senare och ser kön så bestämmer vi oss för att gå på KB. När vi så kommer dit ställer vi oss efter en stund i baren och där står P som står först och skriker på mig och beklagar sig över hur många tjejer han kan få.. När han senare berättar om att han alltid letar efter någon som påminner om mig- Så VARFÔR kommer du ALLTID tillbaka då? Du pratar om hur våra 4! års skillnad gör så stor skillnad, medans jag i själva verket tror att det har något med dina egna föräldrar att göra. I varje fall så frågar jag han om han vill folja med hem... När kvällen börjar ta slut så kommer han Faktiskt fram till mig och säger att han ska hem nu.. Varpå vi drar hem till mig. När vi sen har sex så kan jag märka att han är väldigt på och ettrig, inget som e direkt dåligt, men man märker trots allt att han är ganska oerfaren. Dagen därpå så är han först väldigt kaxig, men när vi sen pratat lite så blir han sitt lite normala jag igen.. En sak som  var gulligt var att när jag visade min syster i tidningen för han så visste han precis vem det var och sa att dom varit i tidningen 2 dagar i rad nu.. Men! Jag har aldrig presenterat min syster för honom så att han har själv tagit reda på vem min syster är! =) gulligt.

Jag tåanker i varje fall inte ta kontakt med honom, tiden får utvisa vad som händer med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0